HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Wishlist rewind

2009.04.12. 05:32 :: Etain

Kicsit visszaolvastam, és újra felfedeztem magamnak a legutóbbi kívánságlistámat.

Lássuk, mi újság van:

1. műszempilla - Van. Fel is applikáltam a szilveszteri házibuli előtt gondosan, de annyira travisan néztem ki vele/benne, hogy inkább leszedtem. Azóta a polcomon figyel.

2. vörös rúzs - Van. Egész pontosan egy vörös Chanel szájfény. Szeretem. (: 

3. nappali kifestése mihamarabb - Megtörtént. Élénkzöld és kellemes homokszínű lett.

4. további "otthonfejlesztés": szőnyeg és lámpák beszerzése - Nos, egy olvasós állólámpa már van.

5. jogosítvány megszerzése - Öööö... ez még várat magára.

6. rajziskolába járás - mondjuk heti 2x, 2-4 órában - Muhaha, mostmár akár heti 4x is, kacagva! Megszoktam. Megszerettem. Nagyon. (: Az átlag dózis azért a heti 3 alkalom.

7. nyelvtanulás és/vagy -szintentartás (angol, francia, japán) - Van Kezdők kínai nyelvkönyve a birtokomban, de mégis inkább japánt tanulnék. (: Azért olvasgatom a kínait is.

8. torna, hetente minimum 1x - Persze, majd ha a felvi 1. és 2. fordulóján túlvagyok.

9. ---

10. fehér MSI Windnek örülés, remélhetőleg már szept. 10. környékén - Pipa, használom és szeretem.

11. egyre komolyabb kihívások vállalása lakber-téren - Ezt inkább átforgatnám a felvi-témakörre. Kedden, azaz 14-én lesz a MOME felvételijének 1. fordulója, nevezetesen a mappaleadás. Kérdéses, hogy azon túljutok-e, vagy kiszórnak esetleg rögtön az első körben, de jó volna bekerülni. A felvi eredményétől függetlenül azonban nem lesz miért szégyenkeznem, állítólag. (:

ÉS MOST: Erre iszom. ((:

Egészségetekre!

 

9. törölve (:

 

7 komment

Címkék: én vizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr381060396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

14-én én is megyek mappát leadni. Mondjuk, ha jól sejtem, más szakra. :-) (Fémművesre megyek amúgy.)
Szóval hajrá. :-)
@Theia: Hahó, Veled mizu? Megfeleltél idén nekik? (:
Igen, szombaton megyek második fordulózni. :-) Viszont ott már kb esélyem sincs, kockológia meg tárgytervezés lesz, utóbbi meg nem megy még elég jól. Na nem mintha a kockológia a szívem csücske lenne, főleg, hogy az utóbbi két hónapban csak portrét meg aktot rajzoltam. :-(

Viszont tavaly én sem jutottam be.
Sőt, a másodikos ötvösök közül hárman nem jutottak be, nem értjük, miért.
Sőőt, egy ismerős mesélte, hogy az ő ismerőse tavaly bejutott a harmadik fordulóba (elsőre), idén kiszórták a mappaleadáson.
Nincs itt logika, csak szerencse. :-/

De nem baj, jövőre tuti felvesznek mindkettőnket. ;-)
@Theia: Theia bébi, mi újság? (: Továbbjutottál, vagy kiszórtak, ahogy vártad? Ha esetleg ez utóbbi történt, akkor: hogy vagy?
Humm, hát továbbjutottam. *jelentőségteljes csend*
Viszont hogy ne legyen olyan szép az élet, a fémművesen _mindenki_ (azaz mind a 32 ember, aki bejutott az elsőből a másodikba) továbbjutott. Tegnap beszéltem egy lánnyal, akinek a barátnője bent volt az értékelésen és állítólag az egész társaság félreértette a tárgytervezés feladatot, ezért engedtek mindenkit tovább. Mert mindenki rosszul oldotta meg. :-P
Jövő héttől kezdődik a hajtás, rohanok tárgytervezni meg mintázni (meg arjzolni, ha még belefér), de annyire nem jó nekem, ugyanis nem tudom, hogy a tervem/rajzom az "elmegy" kategóriába tartozik, vagy attól függetlenül, hogy mindenki elnézte, még a jobbak között van a tervem. Ha továbbjut 15 ember és közte vagyok, az tiszta ügy. Így viszont nem tudom, mi van. :-(

És te? Hogy vagy? Jövőre újra, addig hajtás?

(Egyébként van olyan osztálytársam, aki tavaly bejutott építészen a harmadikba, de nem vették fel, aztán egész évben erre gyúrt, idén a másodikon kiszórták. Fémművesen pedig olyat tudok, aki tavaly szintén a harmadikig jutott, idén az elsőn esett ki...)
@Theia: Fúúúúú, akárhogyis, a végeredmény az, hogy továbbjutottál. PEZSGŐBONTÁS! (((:
A másodikra viszont nem az a feladat, hogy a tervet, amit az elsőre leadtál, megvalósítsd? (Tényleg kérdezem, nekem nem volt külön feladatom az előszűrőre.) Ha ez a helyzet, akkor töprengj egy sort azon, amit készítettél, hátha eszedbe jut valami jó. Ha mégsem, akkor gondolj arra, hogy a többieknek nagy eséllyel nincs barátnőjük, aki benn volt az értékelésen, úgyhogy ők valszeg nem tudják, hogy azért jutottak tovább, mert esetleg minden tárgyterv kaksibb lett, mint amit vártak volna. ((:
Erről most a póker jut eszembe, meg Neumann játékelmélete: azt gondolod, hogy a másik blöfföl, de mi van, hogy csak tetteti, hogy blöfföl, hogy te azt hidd, hogy neki rémes lapjai vannak?? (:
Oké, belátom, szabad asszociáció volt.

Hogy én? Mostmár rendben vagyok, az abszint bejött. :P Na jó, nem, a legutóbbi hétfőn még kicsit visszaestem, de azóta talán már TÉNYLEG túltettem magam rajta...
Jövőre természetesen újra fogok próbálkozni, de emellett még szándékozom átgondolni pár dolgot. Nevezetesen hogy akarom-e a következő egy évben is ugyanazt csinálni, amit eddig, vagy sem, ill. hogy akarok-e más suli után is nézni, avagy még a gondolat szintjén is hű maradok a ziparhoz. (:K.P.T., "csukolj" nyugodtan, ha olvasod!)

Ezek az infók azért elég aggasztóak. (:

Hát nehéz kérdés ez a felvételi, mert lehet, hogy hiába szánod rá minden energiádat, attól még nem vesznek fel. :-( Az az igazság, hogy olyan húdeintenzíven nem készültem a felvételire idén (sem), viszont ezen a héten már 5 hétköznapból négyen elmegyek otthonról reggel 7-kor és hazaérek este 9-kor köszönhetően a suli utáni rajz-mintázás-tervezés óráknak. Már a mai rajzon is félálomban fogtam a ceruzát, és ha nem vesznek fel idén, én sem vagyok biztos abban, hogy le szeretnék húzni egy évet ilyen készüléssel. Mindenesetre arra pl nagyon kíváncsi vagyok, hogy a csoportomból felvesznek-e valakit, és ha igen ki(ke)t. Szerintem az egész társaság nagyon profi - talán túlságosan is. Ja, persze engem kivéve. :-))

Meg azzal vígasztalom magam, hogy a felkészülés alatt megszerzett tudás ha nem is vesznek fel, akkor is hasznos lesz a jövőben. Rajzolni pl nem árt, ha az ember ékszereket tervez/készít. :-)

Nálunk úgy volt, hogy az első fordulóra 10 a2-es lapot vártak, de az bármi lehetett, amiből le tudják szűrni a szakmai felkészültséget, stbstb. Így volt benne rajz, mintázás, tervezés, kész ötvöscuccok (többnyire ugye ékszerek).
A második forduló egy nap volt, délelőtt kockológia 3 órában, délután tervezés, jelen esetben olyan ékszer tervezése, ami élő virág viselésére alkalmas. :-)
A harmadik pedig a négynapos maraton lesz, egy mintázás, egy portré, két tervezés, egy térábrázolás (jajj), műveltségi teszt és a beszélgetés.
Fura dolog ez a "félreértés", az egyik csoporttársam elvileg olyan ékszert tervezett, amit a bizottság várt volna, én meg mégis úgy tudom, hogy _mindenki_ félreértelmezte. na majd a harmadikban értelmesebben adják meg, hogy mit csináljunk. :-P

A játékelméletes gondolat meg angyon passzol, valahol tényleg erről van szó, és béna dolog, hogy nem látok bele a többiek lapjaiba - izé, mappájába. :-)

Nekem sajan csak az Ipar van mint lehetőség, fémműves témában nincs konkurenciája. Ha befejezem az OKJ-s képzést (jövőre), vagy egyetem, vagy mehetek dolgozni valami ötvösműhelybe. Ebbe egyelőre még bele sem gondolok inkább. :-(
süti beállítások módosítása