HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Most van időm megtörni a csendet (:

2008.08.23. 23:52 :: Etain

Ami persze nem teljesen igaz, hiszen eddig is épp elég időm lett volna posztolgatni, dehát az elmúlt hetekben inkább pihegtem, nyaraltam, Szerelmeseztem, BKV-ztam, barátkoztam, fagyiztam, fogszabályzótlanodtam, kóstolgattam, szervezkedtem, öltözködtem, alkoholizáltam, kutyáztam, olvastam, vörös rúzsokat próbálgattam, zenét hallgattam, dévédéztem, fényképeztem, terveztem, ésatöbbi. Korántsem teltek tehát eseménytelenül a napjaim, de azt gyanítom, szeptemberig sem lesz ez még másként, sőt. (:

Valójában egyfajta sajátos kapuzárási pánik jeleit véltem felfedezni magamon a minap, a szeptember közeledtével ugyanis egyre jobban izgulok amiatt, hogy még így is tengernyi dolog maradt ki a nyaramból. Pedig rég volt ilyen tartalmas és élvezetes, tényleg.

Szeptembertől kezdetét veszi a nagybetűs Játék egy sokadik kiegészítő alfejezete. Nem ám amolyan virtuális-öldöklős WoW-féle, vagy extrém esetben járólapravizelős-Simses, hanem valóságos. A legtöbben csak Életnek nevezik. :P

 

Sorolom az új Wishlist tételeit:

 

1. műszempilla - még mindig (:

2. vörös rúzs - még mindig (:

3. nappali kifestése mihamarabb

4. további "otthonfejlesztés": szőnyeg és lámpák beszerzése

5. jogosítvány megszerzése

6. rajziskolába járás - mondjuk heti 2x, 2-4 órában

7. nyelvtanulás és/vagy -szintentartás (angol, francia, japán)

8. torna, hetente minimum 1x
 

9. fehér MSI Windnek örülés, remélhetőleg már szept. 10. környékén

10. egyre komolyabb kihívások vállalása lakber-téren

 

Apropo, még tartozom az előző bejegyzéshez tartozó magyarázattal:

Én vagyok a Donna.hu portál lakberendezési szakértője. ((: Kicsi, de biztos lépésekkel haladok a cél felé, jelentem.

...És hogy miért esett az alábbi eset, az a kakukktojás-komment? Azért, mert a donna.hu-n egyelőre nincs lehetőségem képeket csatolni a megkeresésekre adott válaszaimhoz.
Terveim szerint egyébként hamarosan elindítok majd egy másik oldalt is, hogy ne keveredjen ez a blog a tisztán lakberendezési jellegű megmozdulásaimmal, de addig is marad a külön rovat.

 

 

 

4 komment · 1 trackback

Címkék: én nyár wishlist lakberendező donna.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr55629841

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: shoes 2017.11.30. 19:32:52

Pruitt Igoe - Az elpusztított lakótelep - Szellemvárosok a világban

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halihó! most találtam ide nemrég, olvasgattam egy kicsit visszafelé, és látom, hogy lakberendező vagy és mindez azért érdekes mert én is szeretnék egyszer az lenni, naszóval csak azt szeretném kérdezni, hogy milyen iskolába jártál?:)
előre is köszönöm ha válaszolsz:)
Szervusz, Lilla! (:

Két sulit tudok ajánlani: az egyik, ahová én magam is jártam, a Junior Art Center, a másik pedig a Krea. Ez utóbbinak annyi előnye mindenképp lehet (bár attól függ, kinek mi a fontos, ugye), hogy nappali rendszerű, vagyis diákigazolvány-használatra feljogosít.
süti beállítások módosítása