HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Remek hír

2008.07.06. 00:02 :: Etain

Millió dolog tud örömöt szerezni nekem, de ha a fogyasztói társadalom pénzért megvásárolható, erősen materiális termékeire szűkítem most a kört, egyértelműen kijelenthetem, hogy a mindenféle lakberendezési és belsőépítészettel kapcsolatos tárgyakat illetve más dizájnkütyüket árusító helyek után a papír-írószer boltok sokszínű és alkalmanként ténylegesen is illatos választékánál jobban már csak a parfümériák, drogériák és más sminktermékeket forgalmazó boltok szintén sokszínű és illatos kínálatától tudok jobban bezsongani. (Apropo, kihasználnám a lehetőséget, hogy immár sokadjára felsóhajtsak: Ó, bár lenne már itthon is Sephora!)

Nem csoda hát, hogy amikor tudomásomra jutott, a híres-neves Bobbi Brown szépítőszerei már itthon is elérhetőek (nem, nem az e-bay használatával), rögvest azon kezdtem töprengeni, a hét mely napján tudnám megejteni a látogatást a Mammut 2-be, ami abszolút kiesik az összes útvonalból, amit hangya módra követek. (:
Azt hiszem, szerdán felpattanok a Zoo-kaja szagot árasztó légkondicionált 4/6 villamosok egyikére, és belevetem magam a plázacicusok és a körömgombás slattyogók forgatagába.

 

 

...

Eszméletlen, mennyi undi embert lehet látni szerte a városban! Broáhh. 

6 komment

Címkék: én smink

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr50555251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legjobb tudomásom szerint a Mammut2-ben. Arra tippeltem, hogy a Douglasban kapható, de nem, mert a Douglas épp átépítés alatt van, úgyhogy talán inkább a Marionnaudban kellene megnézni. (: Én nem álltam meg keresgélni, mikor legutóbb arra vitt utam, de ha érdeklődsz az információs pultnál, biztosan megmondják majd Neked a tutit.

hiabavalosag 2008.07.17. 11:40:06

És amúgy hová tűntél, mi van veled? Elég rég írtál már... Csak a nyár nyár nyár? :)
Nos igen, hehe, a munkaidő vége után az esetek többségében én sürgehamar lelécelek otthonról, és rendszerint olyan helyre távozom fülig érő vigyorral, ahol vagy nincs internet, vagy eszembe sem jut a gép előtt ülni. (: Mostanában konkrétan a Wishlist tételeinek a megvalósításával foglalatoskodom nagy erővel, és örömmel jelenthetem, hogy remekül haladok. ((:

Nemsokára egyébként lesz egy kisgépem (fehér MSI Wind, már alig várom), úgyhogy a jövőben remélhetőleg a posztjaim jóval sűrűbben követik majd egymást. Ehe, mivel kicsit netfüggő vagyok, biztosan, bár bizonyos időközönként azért hajlamos vagyok "megcsömörleni". (:

tegnap a Mammut2-ben láttam ezeket a cuccokat a Douglas-ban! ha még érdekel valakit... :)
süti beállítások módosítása