HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Párizsban járt az Ősz, de én is. ((:

2008.03.10. 20:46 :: Etain

Egy kedves barátnőm Párizsban tanul ebben a félévben. Így törpénhetett meg az, hogy én különösebb rákészülés nélkül 5 napot ott tölthettem.

Bevallom, sosem ábrándoztam arról, hogy oda utazzak, sőt, valójában még a gondolat sem merült fel bennem sosem (az angol nyelvterületek jobban vonzanak, általánosságban), de igyekeztem belelovallni magam a nagy kalandba - sikerrel. (:

Már az odavezető repülőutat is módfelett élveztem, hiszen ez a csodálatos látvány kísért végig:



Az első napon úgy elfáradtam az egyébként nem túl nehéz bőröndöm számtalan lépcsőn és mágneskapun való fel-, le- és átráncigálásán, hogy befestettem barátosném haját hennával, felfújtam a matracom, és édesdeden aludtam volna egészen reggelig, ha az a nyavajás fekvőhely nem nyikordult volna isteneset minden egyes mozdulatomnál. Ez egyébként minden éjjel problémát okozott, nade sebaj, annál jobban tudtam örülni az itthoni ágyamnak. (: Többek között. A vizesblokk milyenségéről most inkább nem mesélek.  ((:

Mesélek viszont arról, hogy mit láttunk a hármasával masírozó, gépfegyveres légiósokon és a szokatlanul nagyszámú veszélyesnek tűnő emberegyen kívül. 
Megmásztam például az Eiffel tornyot:



Nem akartam rá felmenni, mert a háztetők látványa kevéssé szokott felizgatni, de biztos voltam benne, hogy itthon meglincselnek, ha ezt előadom, úgyhogy.... .. .. ((:
...Abban viszont biztos vagyok, hogy ha a kedvessel kettecskén jártam-keltem volna a városban, még ez is egy romantikus programnak látszott volna - a szokatlanul hideg idő ellenére is.

Metróztam is sokat. Ott nincsenek ám a szerelvények összefirkálva!



Bicajoztam is volna, ha tudnék....



...de minthogy nem tudok, inkább sétáltam. Sokat. Láttam giccses, aranyozott szobrokkal megtűzdelt hidat általam jóval tetszetősebbnek ítélt gyermekszobrokkal,



hangulatos utcácskákat a város szívében,



és megnéztem a Notre Dame-ot, a régi és az új Diadalívet, nomeg a Louvre-t is, ahová péntekenként 6 és 10 között ingyenes a belépés (asszem 26 éves kor alatt).

 



Apropo,  arrafelé az emberek állandóan sietnek valahová. A mozgólépcsőnek is szigorúan a jobb oldalára kell állni, a bal oldalon ugyanis egy pillanatra sem áll meg senki. (:

A Pigalle nagyon izgis volt, de nőnemű egyedeknek minimum párosával ajánlott közlekedni ott sötétedés után. [: ....És az istenért, ne vegyetek olyan latexrucit, amit nem tudtok ott helyben felpróbálni! ((:

3 komment

Címkék: párizs

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr12374991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása