HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Új blogot is kezdtem, de nem fogadkoztam

2009.01.06. 01:13 :: Etain

Ez az Újév valahogy más, mint a többi.

(Atya világ, erről eszembe jutott a Budapest Parádé x évi "himnuszának" szövege. Sosem jártam még ezen a rendezvényen, de a számot lépten nyomon hallhattam így is. Akkor még nem tudtam, hogyan kerülhetem ki a nemkívánatos nótákat... :P)

Pedig pont ugyanolyan - valójában én vagyok más. (: Például most sincs kedvem gondosan megtervezett, szemetgyönyörködtető vagy mókás-hasznos dizájntárgyak képeit lementegetni és beszúrogatni. Sok oldal van, ahol ezt megteszi más, és szerencsére egyre több a hazai bolt is, ahol az efféléket meg lehet vásárolni, úgyhogy mostmár az eddig megszokott csillogó szemű nyálcsorgatás katartikus élményéről is le kell mondanom az esetek többségében. Persze én nézelődöm és olvasgatok továbbra is, csak egy ideje nem teszem közzé a frissen talált kincseket a blogon. (: Azért őszintén szólva hétről hétre mindig láttam valami olyan kaliberű kincset, amit szívesen megmutogattam volna, de a gondolataim a lakberendezőségem körül forogtak. Szerettem volna birtokolni egy ilyen tematikájú oldalt, mert a Donnás pályafutásom eddigi tapasztalatai alapján szükségét is éreztem, meg kedvem is lett volna efféle cikkeket irogatni.

Nos, a szükségességet még mindig érzem, és még mindig nem lohadt a lelkesedés, úgyhogy tegnap belecsaptam a lecsóba (késő este, ezért ma karikás szemekkel kezdtem a munkahelyemen), és megcsináltam ezt: http://designyourlife.blog.hu
Egyelőre félkészként is csak jóindulattal lehetne jellemezni az oldal állapotát, de máris szürke felhők úsztak gondolataim egére. A tervezgetésem ugyanis azon okból kezdődött, hogy nem akartam az ide írandóakat nagyon összekeverni szakmai jellegű posztokkal, de jelenleg azon rágódom, hogy a manóban fogom megállni, hogy kizárólag lakberendezésről írjak, és ne életvezetési dolgokról, meg minden másról is, ami a dizájnnal, az ízléssel és a stílussal összefügg.

Meg kell egyáltalán zaboláznom magam?? ((:

 

Kokainozó designsóborsszóró-pipecmalac. Ő így oldja meg a problémáit.

3 komment · 1 trackback

Címkék: dizájn én malac lakberendezés gondolkodom donna.hu lakberendezo só bors szóró

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr21860665

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hello, hát már azt hittem nálad is vége mindennek! :( Én befejeztem a blogomat, csak törölnöm kéne, mert úgy érzem valahogy valami mást kell csinálnom, az álom már meg is van, csak még nem annyira körvonalazódott.. Na szóval majd be-benézek! BUÉK!
@hiabavalosag:

Hitted, hitted, hát miért nem pötytél inkább nekem valamit, hmm?! (:
Én egy pillanatig sem gondolkoztam azon, hogy abbahagyom a blogolást, csakhát ahogy írtam is, egyszerűen nincs elég szabad időm már, ill. ha van épp, akkor azt általában nem a gép előtt gubbasztva töltöm. :P

Na de a "valami más" Nálad mit takar? Egy új blogot, vagy valami egészen mást? Mindenesetre ha már körvonalazódott, ugye nem felejtesz el értesíteni? (:
Addig is: bújjék beléd is, kedves HV! (:
hát a "valami más" még titkos! lesz új blog is vele együtt az biztos, de még kell hozzá némi idő, mire olyan szintre jutok, ami megmutatható! ;) hihi
majd szólok!!
süti beállítások módosítása