HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Karácsony, Szilveszter, hurrá, 2009

2009.01.06. 00:39 :: Etain

Régóta nem írtam. (: Ennek persze több oka is van, de a legfőbb visszatartó tényező mégiscsak a rajz, azt hiszem. Meglepően lefáraszt ez a tevékenység, de rendkívül élvezem a tanulást. Szeptember óta járok heti 2x, de egy próbahónapban igyekeztem heti 3x is elvonszolni magam a rajzsuliba. Habár legtöbbször ez is sikerült, sajna sokkal nagyobb kínt okozott, mint élvezetet, úgyhogy inkább redukáltam újfent kettőre a heti dózist. (:

Állítólag jól haladok: alkalomról alkalomra még én magam is látom és érzem a fejlődésemet, ami remek, mert számomra nagyon fontos a rendszeres sikerélmény és a változatosság, ha csinálok valamit, különben ráunok és másba kezdek, vagy rosszabb esetben kudarcként élem meg a dolgot. (Így történhetett az is, hogy balettoztam, jazzbalettoztam, pantomimeztem, rock'n'roll-oztam, báboztam, furulyáztam, zongoráztam, kosaraztam, kung-fuztam, ill. lovagolni és fotózni is tanultam több-kevesebb ideig. Hehe.)

...

A karácsonyom is egész jól telt idén, de a szokásos lebetegedést megint nem úsztam meg. Idén azonban ennek köszönhetően (nagy grimasz) kimaradtam egy szuper buliból dec. 29-én. Próbálok nem bánkódni, mert a jó társaságot végülis 31-én azért megkaptam a házibulinkon, nade mégis... ((: ...a kétféle csoportosulat azért nem összehasonlítható, ígyhát egyik a másikat nem is bírja helyettesíteni. No igen, az sem mellékes, hogy a rajzoló és festő és grafikus fegyvertársak is igazán szimpatikus és érdekes egyéniségek, úgyhogy tényleg tömör gyönyör, illetőleg móka és kacagás az ott eltöltött idő. (: Mákom van, nem?

 

 

(KSZ nem bírta a szilveszteri koktélozást, de nem volt papírzacskó a kéznél)

 

 

(A combcsont láttán Matlab is megnyalta a szája szélét...)

 

4 komment

Címkék: matlab ksz the mummy returns

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr27860616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldog új évet!

És hogy jól induljon az év Matlabnak is, dobtam neki egy csontot :D
:D Köszi, Strange, és újfent köszi Matlab nevében is!
Szabad tudni, hova jársz rajzolni? :-)
süti beállítások módosítása