HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

"Ma Egyed, Egon napja van."

2008.09.01. 20:47 :: Etain

Az érettségi volt ugyan a vízválasztó, de két évvel ezelőtt és tavaly is ilyenkor kezdődött a sulim, úgyhogy idén először ébredtem úgy, hogy szeptember elsejével nem vette kezdetét a tanítási év. (: Ha csak ezt a tényt vettem volna figyelembe, akkor is módfelett vidoran csattogtam volna le reggel dolgozni, de a mai nap más szempontból is sok újdonságot ígért. Szombaton ért véget az a párnapos csapatépítő tömegmóka, amely nagyrészt az én szervezésem volt - s ennek okán fokozottan szívügyemnek tekintem/tekintettem az eredményességét -, és épp a mai napon kaptam meg az amúgy szeptember 10-e környékére ígért MSI Windemet, amelyet eredendően Fridolinra akartam keresztelni, de a gyöngyös fehérsége miatt végül inkább valami nőiesebb nevet választottam neki. (:

Nade vissza a tömegmókára:

Sosem jártam korábban Pécsen, így külön örömöt jelentett az újdonság. Jártam a Zsolnay és a Bányászati Múzeumban, megnéztem a híres lakat-falakat és a Dzsámit, és degeszre ettem magam egy Korhely nevű étteremben, ami a látszat ellenére igazán különleges volt. A hely mottója amúgy igazi életfilozófia is egyben. Így hangzik:

Aki iszik, lerészegszik,
aki részeg, elálmosodik,
aki álmos, elalszik,
aki alszik, nem követ el bűnt.

Tehát: Igyunk, hogy a Mennybe jussunk!

 

 

 

 

 

 

4 komment

Címkék: kép én pécs

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr50643863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miért nem írtál előre jössz Pécsre??? :-((( . Szívesen mutattam volan ezt-azt :-( .

Ajvé, hát honnan tudhattam volna, hogy egy ilyen soha vissza nem térő lehetőséget fogok kihagyni?! ((:

Családostól "városnéztem", egyébként, úgyhogy nagy valószínűséggel amúgy sem bírtunk volna összetalálkozni - hacsaknem idegenvezetőként tengeted napjaid. (:
Lettem volna idegenvezető :-D Bizony ám! :-) .
Hiha, erre nem számítottam. (:
süti beállítások módosítása