HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Körkérdés

2008.04.10. 14:42 :: Etain


Kit neveztek barátnak? Miért? No és mi a véleményetek két ellentétes nemű emberegyed barátkozásáról? (Avagy: "Lehet-e barátság férfi és nő között, és ha igen, miért nem?")

7 komment

Címkék: barátság

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr47419823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hello Etain,

megkaptad a mai levelemet? :-)) Pont erről írtam ma neked. :-)
Az az egyik legnehezebb kérdés, hogy létezik-e férfi és nő között (színtiszta) barátság. Szerintem erre senki sem tud válaszolni... Felesleges is rajta gondolkodni: ha jó vele, akkor barátkozz vele.

Én biztatnálak arra, hogy vedd fel vele újra a kapcsolatot, a helyzet megfelelő mélységű tisztázásával. Talán működni fog a dolog újra, így is. Főleg,m ha ő is megtalálja a párját, és főleg, ha te sem viselkedsz vele biztatóan - félreérthetően.
((: Igen, megkaptam, válaszoltam is rá.

Ha meg is fogom tenni, amit tanácsolsz, az nem most lesz, de hogy meg fogom-e tenni valaha? Hááát, jelenleg nem hiszem.

Nekem van válaszom a kérdésemre. Kicsit jogászkodós, mert kizár olyan dolgokat, amikbe bele lehet kötni, de végsősoron elég rövid és tömör ahhoz, hogy könnyedén értelmezhető legyen.

Az én véleményem szerint hosszú távon nem létezhet színtiszta, őszinte és mély barátság férfi és nő között. Esetleg akkor, ha mindketten homoszexuálisak, de az élet még így is hozhat meglepő dolgokat, mert az már csak ilyen. (:

...

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY: Ha Tímea kommentjét olvasva kicsit értetlenkedtek, nem kell megijedni. Mindenki normális, épp csak én töröltem ki pár sort a bejegyzésből. (: Elnézéseteket kérem.
Ne ijesztgess Etain, nekem több férfibarátom is van. Elvileg... :-)))

Amúgy mééér törölted ki a többit?

Amúgy2: nagyon köszi, hogy én is normális vagyok!! :-)))))
Amúgy3: nem is vagyok az annyira... :-)))
Az indítóban a kérdés elírás, vagy direkt?? Ha elírás, Freud bácsit üdvözlöm. :-)) "Ha igen, miért nem"?? :-)))

Imádom az írásstílusodat! :-)))
((: Á, idvezlégy szerény kis blogplatformomon eme kései órán!

Eszem ágában sem volt megijeszteni, Tímea! (kuncogok) Ha félsz a lehetőségtől, gondolj gyorsan arra, hogy tévedhetek! ((: Egy többfős baráti társaságon belül egyébként már én is elképzelhetőnek tartom a puszta barátkozást nő és férfi között, de azért tartom a véleményem. ((:

Amúgy1: Azér', mer' nem éreztem elég átfogónak, elég pontosnak mindazt, amit leírtam, de mivel ez egy blog, nem egy franszia memoár, további fejtegetések helyett inkább nyomtam egy kövér bekkszpészt. (:

Amúgy2-3: Az abnormalitásnak van valami negatív utóíze, így kénytelen voltalak normálisnak titulálni annak ellenére, hogy pont annyira lehetsz normális, mint én. (Hehe, tegnap az egyik munkatárs a konyhában odasomfordált hozzám, és fojtott hangon ezt mondta:
"Nem azért, mert zavar, nehogy azt hidd, de mostmár muszáj megkérdeznem: miért van mindig ilyen jó kedved???" ((: Szegényt biztosan megzavartam a természetes fejlődési ritmusában a 24/7 vigyorgással/dudorászással/viccelődéssel.

Amúgy4: A kérdésfeltevés teljesen tudatos, természetesen. :P Emlékeim szerint Karinthy Frigyest sikerült amolyan Freudosan idéznem. ((:
Egy nyeszlett zárójel lemaradt, kéretik a helyére képzelni.
Lehet barátság férfi és nő között, addig amíg az egyik nem gondol bele többet a dologba, ha mindketten egyedülállóak akkor általában megtörténik a belegondolás..
süti beállítások módosítása