HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

The End

2008.01.26. 00:51 :: Etain

Még pár rajzot le kell ugyan adnom, de a vizsgák oroszlánosabbik részével végeztem, szerencsére. (:

Megleptem magam egy nadrággal, ami a külcsínyem általam történő pozitív megítéléséhez tesz hozzá két jókora lapátnyival, és egy könyvvel, ami a lelkemet, a személyiségemet erősíti. A Szeretetkönyvhöz hasonlóan ennek a témája is igen "nehéz", de nem vág annyira a húsomba, úgyhogy terveim szerint vasárnapig át tudom rágni magam rajta különösebb sírdogálás nélkül, és a megemésztése sem fog 1-2 hétnél tovább tartani. A Szeretetkönyvet -azt hiszem- nyárig csak kerülgetni fogom, biztos ami biztos. [:

Szerda óta, tehát mióta fellélegeztem, végre van időm töprengeni.
Most néztem végig például Mel Gibson főszereplésével A hazafi c. filmet, ami ugye az amerikai függetlenségi háborút dolgozza fel egy bizonyos aspektusból. Nem titok, hogy  rajongok a lélekemelő, könnycsatornákat megtöltő, fajsúlyosabb mondanivalóval bíró filmekért, de ebben az esetben a történetet csak másodlagosan tudtam követni. Végig Heath Ledgerrel voltam elfoglalva, a színészek alakításával, és újfent Heath Ledgerrel, aki nemrég hunyt el, mindössze 28 évesen. Ha jól számolom, a film készültekor 21 volt - annyi, mint most én. Nem rajongtam érte fanatikusan, nem voltam belezúgva, de színészként nagyon szerettem, és bár ténylegesen nem is ismertem,  valamiért emberként is szimpatikusnak találtam. Nagyon szíven ütött a hír, hogy véget ért a földi pályafutása.

Azt hiszem, ijesztően ridegen tudok viszonyulni akár családtagok halálhíréhez is, izé, legalábbis a többi rokonhoz képest, de vmiféle furcsa ellentétként képes lennék elbőgni magam (ha nem lenne túl kellemetlen), amikor az utcán az orrom előtt húz el egy szirénázó mentő. Ha jól belegondolok, ilyenkor nem egy konkrét emberre fókuszálok, hanem az életre, az élet végességére, a váratlanul és már-már bármikor bekövetkezhető, váratlan halálra, a saját életemre, a saját halálomra, és mindarra, amiről lemaradnék, ha a következő pillanatban a fejemre pottyanna egy tégla.
Úgy tűnik tehát, hogy csak az idősebb emberek halálával szemben vagyok kicsit közömbös - hiszen az természetes.
Én magam szenvedélyesen szeretek élni, igyekszem is kifacsarni és magamba szívni még a fájó tapasztalások zamatát is, hogy ne csupán felszínesen éldegéljek bele a világba, de közben vég nélkül birkózom az elfojtott érzelmeimmel, amiket mindösszesen 1db hozzám közel álló emberrel tudok és akarok őszintén megosztani, félelem és fenntartások nélkül, kerek-perec stílusban. Elég rossz arány, nem? (:

Szólj hozzá!

Címkék: vége

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr16311919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása