HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Móka és kacagás az éjszaka sötétjében

2008.01.12. 02:13 :: Etain

Amint azt már korábban egy kommentben elhintettem, 23-án lesz a félévi vizsgám, ezért pár napja megkezdtem az intenzív munkát. Nincs több lacafaca, nincs több ejráérünkarramég! ((:

Mint az efféle nagyobb megmérettetések előtt mindig, most is azt a sajátos munkarendet alkalmazom, hogy éjjelente alig alszom.
Napközben sajnos túl sok impulzus ér, ami eltereli a figyelmem, így körülbelül este 8-9 körül kerülök leghamarabb olyan állapotba, hogy összpontosítani tudom a figyelmem az aktuális feladatra. Ha szerencsém van, kiscsaládom apraja s nagyja egyaránt korán lefekszik.... ....és megkezdődhet a hajnalig tartó mulatozás. [:
Imádom azt az éjjeli nyugalmat, a végtelen csendet, amit nappal maximum a puszta közepén van szerencsém tapasztalni. A városban reggel 8-tól este 8-ig csak a vastag hótakaró képes letompítani az élet zörejeit. Ha ilyenkor az utcára lépek, különösen, ha nagy pelyhekben esik a hó, mindig olyan érzésem támad, mintha megsüketültem volna. Látom a közeledő autókat, elhúznak előttem-mellettem, de a hangjukat alig hallom. Látom az embereket, de a lépéseik belevesznek a mindent és mindenkit átölelő csendbe.

Ugyan hóesés nélkül, de a Csend most is itt mosolyog az ablakomban. Jó pajtásom, elég régóta ismerjük már egymást.
Kortyolgatom a kávés tejemet (a tejeskávé nem megfelelő kifejezés), belemerülök a tervezésbe, húzom a vonalakat, színezem a flekkeket, ismét belekortyolok a bögrémbe és folytatom a rajzolást, aztán néha kiintegetek Neki. Hajnalban pedig a madarak trillázása köszönt - és figyelmeztet, hogy mostmár azért mégiscsak illene lefeküdnöm. [:


Apropo bögre! Azt hiszem, megajándékozom magam egy-két új darabbal. Ezt a garnitúrát néztem ki:



Elméletileg a BoConceptben megvásárolhatnám őket, de mikor pár hónappal ezelőtt ott jártam, és ezek után a bögre-poharak után érdeklődtem, azt mondták, tavaly is csak véletlenül kerültek bele a katalógusba, és mivel sokaknak megtetszett, irultak-pirultak az eladók elég gyakran. Akkoriban -úgy emlékszem- nem néztem meg a weblapjukat, így nem tudom, törpént-e változás az akkori kínálathoz képest, de most mindenesetre ott tekeregnek, hápognak és kukorékolnak ezek a gyönyörűségek a kiegészítők között.

...

Találtam még egy érdekességet, amit feltétlenül látnotok kell. (: Ez kérem egy bögre, amire igény szerint fel lehet szerelni egy fület vagy egy üvegtalpat, amellyel akár  borospohárként is funkcionálhat, de ha elég kreatívak vagyunk, egy modern műalkotást is összedobhatunk.

Íme:
 
 


11 komment

Címkék: dizájn bögre

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr68294192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hmmm, igazából mindkét típusú bögréből elfogadnék néhányat, de az alsó valami telitalálat! nem túl nagy a konyhaszekrényem, szóval alig férek a poharaktól bögréktől, és még van egy készlet martinispoharam is. arról álmodni sem mertem, hogy létezik bögréből borospohárrá alakítható tárgy :) jó tanulást!
Ugye hogy ugye? ((: Igazi gyöngyszem.

A jókívánságot ezúton is köszönöm széken, de egyúttal elnézést is kérnék, amiért eleddig még nem válaszoltam a levélkédre. [:
Jaj, Lányok, tényleg tanulnunk kellene:D:D:D
A bögrék - vallom be férfiasan - nem tetszenek, a módszer jó, csak ne kellene reggel dódozni menni... Éljen a törvény által megszabott "tanulmányi szabadidő" nevű képződmény.
Fülesen annyira nekem sem, habár a kerekebbik verzióval egész szép (mint a rút kiskacsa - megvan a maga varázsa), viszont fül nélkül, de különösen üvegtalppal engem lenyűgöz. (:

Tekintve, hogy egy ún. felnőttoktatási intézményben tanulok, kétlem, hogy nekem lenne olyan képződményem. ]: Diákigazolványt sem kapok. Hüpp, hüpp.
A fehérekből meg legalább több marad nekem. Hehehe ((:
A munka törvénykönyvében le van írva, hogy elvileg mindenkinek jár.
Gyakorlatilag azonban könnyen lehet, hogy épp mi vagyunk azok, akik nem akarnak élni a lehetősségel, mert 1. nincs annyi zsebpénz, hogy könnyedén lemondjuk x idei keresetünkről, 2. lehet, hogy más nem végezné el a munkánkat, 3. lehet, hogy a főnök megorrolna ránk, és pisloghatnánk csak a későbbiekben, mint hal a szatyorban, ha szükségünk van az adott melóra.

Az élet egy habostora, de vigyázni kell, mert hajlamos megromlani. [:
ez a habostortás hasonlat tetszik. egyébként olyan vicces, hogy a januári és a május-júniusi időszakban elvileg mindenki tanul, mégis milyen sokat posztolunk ilyenkor :D
Habostorta? Nem féltek a felkúszó kilóktól???? Mondom én, aki egész nap nassolok, pedig nem is szokásom...
Én szemernyit sem félek. Egyrészt azért, mert fogszabályozós életem össz. 10 hónapjából az eddig eltelt 3,5 alatt fogytam vagy 4 kilót, másrészt mert sosem tartottan számon a pontos testtömegemet, tehát sosem izgattak fel az esetlegesen felkúszó kilók, harmadrészt pedig azért, mert egy kevés ideig 65kg is voltam már (miheztartás végett mondom, hogy kb. 55 a normál érték), és úgy is jól éreztem magam. Akkor ismertem meg a kedvest. (:

Apropo, egy vicc:

Lány álldogál a mérlegen, meredten bámulja a kijelzőt, közben vissza-visszanéz a kezében tartott táblázatába. A barátnője megkérdezi, mi újság, mit néz olyan nagyon.
A válasz: - Hát, a súlyom a táblázat szerint teljesen normális, de elméletileg 220cm magasnak kellene lennem.

(((: Csak lazán!
süti beállítások módosítása