HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendezo (1) lakberendező (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Élménybeszámoló

2007.12.27. 22:29 :: Etain

A szállodáról az első és legfontosabb megjegyeznivalóm az, hogy tulajdonképpen és valójában csak az ára 4*-os. A negyedik csillagot bizonyosan a termálvíz miatt kapta. (Hatalmas szerencse, hogy épp ott épült fel. Hehe)

Ettől függetlenül én remekül éreztem magam - kivéve a szokásos családi balhék alatt -, ugyanis lehetett gyógyvízbenlubickolni, szaunázni, utána jeges vízbe csobbanni (ezt inkább kihagytam), masszíroztatni, szoláriumozni, enni finomakat, inni finomakat, méreckedni digit mérlegen, ingyenesen netezni a hallból, beszólni a még késő este is hangoskodó osztrák "huligánoknak", és beszélgetni sok-sok kedves emberrel, különösen a szaunában izzadva. A pórusok tágulásával, úgy tűnik, maga az ember is megnyílik. (:

Volt ott egy beteg fiú is a szüleivel, aki kipécézett engem 24-én a vacsora alatt, mikor én az asztalunk körül ugrabugrálva fényképeztem. Másnap a szaunában csücsülve vele is beszélgettem egy kicsit (ahogy a többiek is, és ahogyan én is a többiekkel is), és ezáltal egy egészen új tapasztalatot szereztem. Azután mindannyian mosolyogva üdvözöltük a másikat, bárhol is futottunk össze, és ha ismét együtt aszalódtunk a 80 fokos kis kabinban, még a csigapörköltről is fesztelenül társalogtunk. (:

Megjegyzem, számomra érthetetlen, hogy miért van mindössze egy darab, viszonylag kis befogadó képességű (finn) szauna kabin, de mint azt az illetékesektől megtudtam, az átépítés terve már évek óta szóban van, még pár éven belül tehát már változás is lesz. (: Ez a probléma viszont egészen eltörpült az egyik kedves-bajszos pincér léte miatt, aki áldásos munkájával kergette ki bazsajogva és készségesen minden reggel az álmatag vendégek szeméből az álommanókat.

Az ágyak valami fenomálisak voltak, a fürdőszobák az épület szocreálságához képest gyönyörűek, az ételek isteni finomak (fentebb nem véletlenül emeltem ki), a masszőrök jók.

Lakberendező-szemszögből egyetlen hibát emelnék ki: mint sok más helyen, a fürdőszobai tükör és az előtte álldogáló-sminkelő-borotválkozó delikvens sajnos itt sem kétoldalról, hanem felülről van megvilágítva, mindazonáltal kellemesen meleg fénnyel, úgyhogy bár a ténylegesnél jóval karikásabbnak láttam a szemeimet, legalább a bőröm üdének tűnt, és a fogkefém sörtéi is jól láthatók voltak a tükör előtti kis párkányon. (:  

Szólj hozzá!

Címkék: hévíz

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr55276793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása