HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Felmondtam. (:

2008.02.20. 01:52 :: Etain

Lassan két éve dolgozgattam volna egy nagymúltú német vállalat magyarországi gyermekénél, ahol nekem, be kellett végre látnom, nem sok helyem volt. Anno a rokonság egyik tagja révén kerültem be diákmunkásként, de olyan szorgos- kedves-ügyes-becsületes voltam, hogy ottragadtam, ottragasztottak. (:
Hosszú ideje érlelődött már bennem ez a döntés, de eddig túl picinek bizonyultam a család egybehangzó akaratával szemben. Úgy gondolták, nekem ott jó lesz (ezt a véleményt eleinte én is osztottam), sokat fogok ott tanulni, sőt, bizonyára nagy karriert futok majd be a cégnél, de én elég hamar kapisgálni kezdtem, hogy valami nem stimmel. Mintha félreütöttek volna egy hangot egy terjedelmes zongoradabban, amit lényegében senki sem vett észre, ám amitől a tapasztalatlan zongorista "befeszült".

Majdnem két évnek kellett eltelnie ahhoz, hogy végbemenjen az a folyamat, amelynek eredményeként most mindezt leírhatom. Eleinte azt gondoltam, tök jelentéktelen melót végzek, de igazság szerint volt felelőssége a munkámnak, éppcsak nem éreztem. Mikor erre rájöttem, körülnéztem, és azt vettem észre, hogy mindenki valami olyan munkát végez, amit én sosem szeretnék, amibe én belehalnék, ami megkaphatta volna a "Variációk ugyanarra a témára" címet, hogy a zongora-hasonlatoknál maradjak. Mindenki mindig ugyanazt csinálta, de rajtam kívül mindenki elégedett volt. (:
Második lépésként fel kellett ismernem, hogy össz-vissz egyetlen olyan poszt van az egész cégen belül, ami nekem is jól állna (a marketinges), de harmadik lépésként tudatosítanom kellett, hogy ennek a munkakörnek a betöltéséhez is merőben mást kellene tanulnom, mint amit most tanulok.
Nem volt mese, el kellett döntenem, merre lépjek, mert ennek a dolgozgatásnak a világon semmi értelme nem volt. Tömény időpazarlásnak éreztem, hiába kedveltem amúgy a helyet, a társaságot, az ingyenkávét, a kellemes-emberséges munkakörülményeket, és magát az igazgatót is. (Jó, ha az ember lánya nem utálja a feljebbvalóit!)

A végső elhatározásomat a címben már olvashattátok. (:
68x átgondoltam mindent, összekapargattam minden bátorságomat, megköszörültem a torkomat, és selymes, ám határozott orgánummal elregéltem, mi a szitu.

Úgy gondolom, emlékezetes mérföldkő lesz (már van is) ez az életemben, hisz ez volt az első eset, hogy én egyedül hoztam meg egy fontos döntést, amivel ráadásul sokan nem is értettek velem egyet, és aminek a következményeit nekem kell majd viselnem. Elég "felnőttes" érzés, hogy a felelősségem tudatában vagyok, ajánlom mindenkinek! (:

...

Tudjátok én nem kedvelem azt a fajta életvitelt, amikor csak úgy sodródik, vagyis sodortatja magát az ember. Úgy vélem, úgy lehet jól élni, ha  tudatosan élünk. Ez a tudatosság persze gyakran fájdalmas is lehet, de a bizonyosság, hogy lehetőségem van dönteni a sorsom felől, hatalmas erőt ad. Ha ennek fényében mégis a sodródás mellett döntenék, bármikor kiúszhatnék a partra, hiszen tudnám, mit csinálok és mit kell tennem ahhoz, hogy változtathassak.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr76346551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyrészt: wow, másrészt: gratula, harmadrészt: azért pihenj egy kicsit, mielőtt új állást keresel (ha még nincs).
Egyébként meg őszintén remélem, hogy nem visel meg nagyon a dolog.
((: Köszikösziköszi!

Nem, nem visel meg a dolog, épp ellenkezőleg: egészen felszabadult vagyok. (:

Az új meló már megvan, márciusban kezdek (addig még dolgozom a jelenlegi helyen), de márc. 4-8 között még meglátogatom a Párizsban tanuló barátnőmet, úgyhogy meglesz a pihi is. (Habár nem érzem ennek szükségét.)
Ennek örülök. Párizs miatt meg irigykedem. :-)
Tegnap és ma nekem is sikerült (:
Na, ez máris kettővel több, mint az "egyszersem". ((: Milyen érzés?
süti beállítások módosítása