HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Ismét a lovak közé csaptam.

2008.01.08. 00:41 :: Etain

Vége a karácsonyi láblógatásnak: ma volt a sokadik első napom a suliban.

Teljesen kimerültem. Már kettőkor is haza akartam jönni, de kitartottam, és erőfeszítéseim nem maradtak értelmetlenek - olyan pihenőszéket hajlítottam, hogy csuda! ((:

Nem, nem tudom megmutatni, mert este 6 és 7 között, midőn elkészült a remek, már igencsak dekonczentrált voltam (értsd: úrihölgyhöz méltóan őrjöngtem szigorú pókerarccal ülve a számítógép előtt, közben pedig jól hallhatóan dudorásztam a csoporttársaim, a tanárom és saját magam örömére egy közismert dallamot), és elfelejtettem elküldeni magamnak egy e-galambbal. [:

...

Itthon folytattam az ebédidőben megkezdett H.O.M.E. magazin karaktereinek akkurátus kiolvasását az oldalakról. (Remélem, tudjátok, hogy teljességgel értelmetlen, ha azt mondjátok, "kiolvastam az XYZ c. könyvet"...)
A lapból -többek között- azt is megtudhattam, hogy "A design királynője", Ambra Medda hiába született Szardínia szigetén, lakott egy kicsit Olaszországban, egy kicsit Görögországban és egy kicsit Angliában is, ideje nagy részét pedig a kedves dizájngaléria-tulajdonos mama szoknyája mögül leselkedve töltötte. A világjáró és pörgős életvitelű szoknya hatására otthonosan mozog európaszerte és az USÁ-ban is, és mindeközben "kiállításokon és galériamegnyitókon fejlesztette ki a design minden területére érvényes hihetetlen érzékét és szaktudását". Londonban diplomázott, legutóbb pedig az jutott eszébe, szervezni kéne egy(-két) nagyszabású dizájnvásárt Miamiban.



A fene egye meg, micsoda mákja van! Velem édesanyám csak(?) a Kakaókoncertig és néhány színházi előadásig jutott - szigorúan Budapest közigazgatási határain belül mozogva.




A 25 esztendős hölgy itt épp Zaha Hadid(!) Elastika c. térszobra előtt mereng a kiállításának otthont adó épületben. (Pfffff. De furcsa íze van ennek a szőlőnek!:)
























Itt pedig Enzo Enea a Design Miami főépületébe bepasszintott "trópusi kert halljában" mosolyog.

2 komment

Címkék: ambra medda zaha hadid enzo enea mákostészta

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr47288996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hááát őőő. rossz lehet neki, na. majd valamikor válaszolok érdemben a leveledre, egyenlőre csak egy kommentre futja az erőmből, mert ki is kapcsolom a gépem és még ki is húzom a modemet a falból, mert elvonja a figyelmemet ez a bűnös, bűnös internet.
23-áig én is jóval kevesebbet lógok majd a neten, mert készülnöm kell a kipakolásra, és nem szeretnék mindent az utolsó pillanatra hagyni (:mint tavaly).
süti beállítások módosítása