HTML

Ezmiez?

Lesz itt mindenféle-földijó, pirosalma-mogyoró, meg persze egy kis onlájn-napló írás, hogy minden klappoljon. ((:

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A legutóbbi kommentek:

  • kisemma: Meleg fogadtatás, hmm...Egyből az Intelligens Fűtőfólia jutott az eszembe. Az utóbbi időben egyre ... (2021.04.16. 10:58) Most olvastam:
  • kisemma: Hello ismét :) Előbb írtam a harmadik generációs fűtőfóliáról. Rátaláltam az Intelligens Fűtőfóliá... (2021.04.16. 09:04) Néznivaló
  • kisemma: Az utóbbi időben egyre többet hallok az elektromos infra fűtésről. Találtam egy szuper oldalt, aho... (2021.04.16. 09:03) Néznivaló
  • pingwin: @Etain: 'ha nem nyomdai minőségben ad meg sokszámos értékeket' akkor, hacsak a monitor nincs kali... (2013.08.31. 15:27) Érdeklődés
  • pingwin: ha megfelelő szögből nézem sárga (2013.08.31. 15:25) Érdeklődés
  • Utolsó 20

A legolvasottabb posztjaim:

Matlab, a virtuál-eb

Címkék

2010 (1) ambra medda (1) arc (0) aron wiesenfeld (0) bálint nap (2) barátság (1) bemutatkozás (1) bögre (1) boronkay linda (1) britains best (1) cica (1) csaptelep (1) csárda (1) cukiság (3) debrecen (0) dizájn (26) donna.hu (5) édesség (2) ego (1) élmény (0) emberiség (1) én (27) enzo enea (1) építészet (2) esernyő (1) expo (1) falimatrica (1) falióra (1) falmatrica (1) faltetoválás (1) felvi (1) flashbag (1) fossil (1) gondolkodom (3) grenadilfa (1) gressi (1) gumikacsa (1) halál (0) hangulatvilágítás (1) hévíz (1) hexa (1) holons (0) horváth (2) izék (1) játék (1) jegesmedve (0) kanapé (0) karácsony (1) karóra (1) kép (2) kisegér (1) kludi (1) köszöntő (1) ksz (2) kultúra (1) labamba (1) lakberendezés (2) lakberendező (1) lakberendezo (1) lámpa (1) lázár ervin (0) led (1) litracon (1) living colors (1) lótusz (1) magyar (1) mákostészta (1) malac (1) mandarin (1) mária (1) matlab (2) meleg fogadtatás (1) melltartó (1) mém (1) mi/eb (4) mókás (1) mr jones watches (1) névnap (1) néznivaló (1) nyár (1) olvasnivaló (0) oooms (1) pantone (0) párizs (1) pavilon (1) pécs (1) pendrive (1) philips (2) pillás (0) pipacs (1) plakát (0) program (2) ráday mihály (1) radiator (1) rajz (3) sandisk (1) shanghai (1) smink (1) solar tile systems (0) só bors szóró (1) swarovski (2) szabadalom (0) szerelem (0) szilikontappancs (1) színek (1) színterápia (1) szivárvány (1) szomszédtündér (1) szülinap (1) tavaszváró (1) teddy (1) the mummy returns (1) times square (1) tmt (0) tükör (1) tulip (1) turbo (1) t home (0) üveg (1) városvédő műsor (1) vége (1) victor (0) videó (1) világmegváltás (1) virginia satir (0) vizsga (2) wall e (1) wishlist (1) zaha hadid (1) zene (9) zipzip (1)

Ahh, az a szilikontappancs! ((:

2008.04.10. 12:27 :: Etain

Imádom a fehérneműket. A csipkéseket, az önmagukban mintás anyagúakat, a masnisokat, az élénk színűeket, a játékosakat, a dögöseket, az egyszerűeket, a rafináltakat és a fel nem sorolt társaikat, de legtöbbjüket újabban már fel sem próbálom, mivel a hétköznapok során -furcsa paradoxonként- utálom viselni őket. Most konkrétan a melltartókról beszélek, természetesen. (:

Tudom, látom, hogy sokakat nem zavar, ha a fekete top alatt fehér melltartót viselnek, meg az sem, ha kilóg a vállpánt, meg az sem, ha elszíneződött a szilikon, meg az sem, ha átüt a felsőrészen a mintázat, vagy ha bevág, felcsúszik, lecsúszik, de ENGEM igen, úgyhogy én nagy rendszerességgel mindösszesen kettő darab, levehető pántos, varrás nélküli darabot viselek, amelyeknek oldalt merevítői vannak (ha nem is halcsontból, de azért vannak), mert a minőséget azért szeressük. (:
A kettőből az egyik fehér, a másik meg fekete.

...

Mivel a fehéremnek kicsit megtört a kosara, vagyis épp csak akkor nem tudom már hasznát venni, amikor kellene - vékony anyagú felsőrészek viselése alkalmával -, tegnap betévedtem a Women's Secretbe azzal az előre megfontolt szándékkal, hogy veszek egy újat. Hááááát, a méretemben volt 1db, de legnagyobb meglepetésemre alapjáraton olyan volt, mint az enyém. A boltos csajszi azt mondta, kicsit meg kell gőzölni, és akkor rendben lesz, de nem hittem neki, úgyhogy köszöntem szépen és arrébb álltam. [: 

Kettőt lépve megtaláltam a szilikonos ál-melltartókat és mellbimbó-tappancsokat. Örültem nagyon. Rögvest vizualizálni kezdtem az önfeledt melltartótlanságot a különböző anyagú és méretű okosságokat nézegetve, és mivel pompásnak találtam ezt az idillikus ábrándképet, úgy döntöttem, kipróbálom valamelyiket. Az ál-melltartó (aminek sem pántja, sem hátrésze nincs, csak úgy "felcuppan") közel annyiba került volna, mint a levehető pántos melltartónak született testvérei, úgyhogy azt inkább visszaakasztottam, a kétféle mellbimbó-tappancson azonban hosszasan gondolkodtam. Az egyik textil felületű, virág formájú volt, és kétségbeejtően kérészéletűnek tűnt - viszont 3 pár volt egy tasakban, a másik pedig echte szilikon volt, többször is használható kivitelben, eccerű kör formával. Végülis ez utóbbi mellett döntöttem, de nem jártam jól vele, sajnos. ((: Melltartó alá felesleges, melltartó helyett azonban röhejes a látványa, merthogy látszik, hogy ott van, úgyhogy nem ajánlom.

...Szóval marad a melltartó. Vagy a felcuppanós ál-verzió. ((:

 

 

 

Csak én bajlódom egyébként ezzel a melltartó-témával?  

 

 

2 komment

Címkék: melltartó szilikontappancs

A bejegyzés trackback címe:

https://etain.blog.hu/api/trackback/id/tr95419646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...nem csak te bajlódsz. :)
Én is két darab melltartót hordok, szintén levehető pántost, oldaltmerevítőst, szintén feketét és fehéret.
...sztem a világ egyik legnehezebb dolga megtalálni a megfelelő melltartót, de nekem sikerült. :) (palmers)
@Zsuuli: ((: Ááá, mindig öröm megtudni, ha az ember nem egyedül szív a világon. (: Fene ezt a mocsok természetet. ((:

Én egy É-logós fehérneműmárkára esküszöm a levehető pántosak tekintetében, amit spec. eddig kizárólag a Claudia fehérneműboltok polcain láttam csak (ingyenreklám:S). A neve most nem fog eszembe jutni, de a lényeg az, hogy szerintem bőven a Palmers alatt van az ára, és jó minőségű.

süti beállítások módosítása